Лидл уводи онлајн испитивање ставова потрошача

Потрошачи Лидла Србија од 13. фебруара имају могућност да, путем онлајн упитника, изразе своје мишљење о недавно обављеној куповини у било којој продавници у Србији. На овај начин, добијају могућност додатне директне комуникације са Лидлом, али и учествовања у наградном конкурсу „Твоје мишљење вреди“ у коме чак 10 потрошача месечно може да освоји ваучер за куповину.

Лидл је заинтересован да чује и уважи жеље и сугестије својих потрошача, па ће увођење овог онлајн упитника дугорочно утицати на додатно повећање њиховог задовољства. Потрошачи сада могу брзо и директно да дају одговоре на питања која се односе на одређену продавницу – нпр. о задовољству куповином, брзином касирања, љубазности запослених, чистоћи и свежини производа.

„Мишљење наших потрошача нам је најважнија смерница у пословању. Комуникацију са њима, осим у самој продавници, остварујемо захваљујући нашој служби за потрошаче и путем друштвених мрежа, а овај нови, увек и лако доступан упитник, допринеће још квалитетнијој размени информација”, изјавила је руководилац корпоративних комуникација Лидл Србија, Мартина Петровић.

Потрошачи који после куповине желе да искажу своје мишљење, онлајн упитнику могу да приступе путем званичног сајта Лидла Србија или путем линка
https://www.lidl.rs/tvoje-misljenje, за шта им је потребан само број рачуна. Попуњавањем анкете потрошачи имају могућност да учествују у наградном конкурсу одговарањем на занимљиво питање. Сваког месеца ће десет потрошача који буду имали одговоре најприближније тачном освојити ваучер за куповину у Лидлу у вредности од 5.000 динара. Први круг наградног конкурса ће трајати до 31.3.2020. године, након чега се циклус наставља из месеца у месец – све до 28.2.2021. године.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *