Представа је премијерно, пред лазаревачком публиком изведена у недељу 22. јануара.
Директор „Пулс театра“, глумица Ивана Недељковић, истиче да је јако задовољна и то, како је рекла, пре свега зато што је „Врапчић“ за ово позориште пета премијера у сезони и прва у овој календарској години.
Текст комада „Врапчић“ је заправо адаптација романа Симонe Барто, која је рођена сестра Едит Пјаф, и она је све забележила о овој сјајној уметници.
„У копродукцији са најстаријим српским позориштем, које постоји 183 године, које је Књажевско – српски театар оставио иза себе и ми као најмлађи професионални театар у Србији дивно смо сарађивали“, каже Ивана.
Она је додала де је премијера у Крагујевцу наредне суботе, као и да је веома задовољна реакцијом публике у Лазаревцу.
„Наша, лазаревачка премијера била је феноменална, имали смо госте из других градова и ја се због тога јако радујем премијерама. Утисци су више него позитивни. Публика је сјајно реаговала“.
„Мислим да би посебну емисију требало направити о Јасмини Димитријевић, изузетној колегиници из Књажевачко-српског театра, за коју се не зна да ли је боља глумица или певачица и која је препевала све композиције Едит Пјагф. Имали смо огромну подршку Јоце Константиновића, Марка Дражића, Катарине Карић и Миодрага Јовановића, професионалних музичара који су посебну чар дали реализацији овог комада свирањем нумера уживо“.
Комплетан пројекат урађен је у склопу обележавања великог јубилеја Едит Пјаф, који је подржан од стране Секретаријата за културу Града Београда.
„Ја сам веома срећна“, каже она, јер је ово тренутак у коме смо, можда више него било када, хтели да поручимо онима од којих зависимо, колико је важно да се бавимо културом и колико је важно препознати праве уметнике и ствараоце“.
„Мислим да смо овим комадом, по ко зна који пут, ако то уопште има смисла ударили „колац у срце“ забави на Ибарсдкој магистрали, а који ми иначе свакодневно имамо са телевизије, где мислим на ријалити програм“.
„Ово је још један апел за све оне од којих зависимо да обрате пажњу на ову област. Времена су тешка и мени је то потпуно јасно, али прави уметник, ако је нереализован и неостварен, а на улици је, он постаје опасан по друштво. То уосталом говори и о Едфит Пјаф, која није била за време свог живота схваћена на прави начин и зато је морала да се користи опасним и неморалним средствима, како би могла да спроведе своју ументост“, закључила је Ивана Недељковић.